kengkawan

Sunday, January 23, 2011

AKU ADA KAMU!

wahhh..maka terjatuhlah ia..apa?haaa..itu hanya kwn2ku yg tau.tanggal 23/1/2011 aku dpt pangkat yg xpernah aku dpt sblm ni.terbaekk!!mekaceh2..papepun,aku bahagia sbb ada kwn2 yg sll ada sama ng aku ssh atau senang.korg yg terbaek!ttp bersama xkira masa aku jatuh,ssh,sakit dll..sgt syg korg..[emy,mira & azza]


            Arini sobab den sodeh,kita po'i jalan2 eyh..dgn itu ini adalah gambar yg kita berjaya tangkap..haha..korg mmg model yg berjaya..[termasukla aku..haha].dgn ini,aku mempersembahkan gambar fotogedik  fotogenik kita bersama.


                             memikior masa depan ke dik?(padahal aku ng emy)


                   sapekah gerangannya??pikior2..dpt jawapan sy bg sepocen =)


tuan tanah memikior apa yg jd harini..haha..manyak terluka meyh..sgt windu sama my mom <3


p/s:haha..klako+nak gelak+terharu pun ada hari nih..baru aku tau apa 2 manusia..hanya jauhari mengenal manikam

No comments:

Post a Comment

mekaceh komen comel =)