kengkawan

Tuesday, April 5, 2011

SapeR yAnG TakNak RaSa DiSayaNgi


tajuk enrty nak gah!!!kikikiki..mood sayer arini adalah......jeng..jeng..jeng....mood menggatal + menggedikss..boleh?ko ade?hahaha..(sila sekeh kepala sayer..adeh...


Motip kak limah buat tajuk ni hah sebab tetibe tanpa sengaja kak limah terkentut,opsss,silap..terpikior psl pasaan nih..sebelum ni xpnh pikior pun..hati kering jer ..Ye la,sebagei manusia biasa kan,fitrah kita la ingin menyayangi dan disayangi..duk tengok kwn2 ada pacar(aiseh..indon kjp..irwijoko anwar..kah3),kadang2 ada la gak pasaan jeles 2..yela,org lain ada yg amik peduli,ada yg amik berat..koi ni sape la nak amik berat,pakwe pun tarak..muka tarak cun la katakan..


SILA GI CERMIN MUKA DULU YER CIK DAYAH!!adeh...setepek...

CERMIN PECAH SBB MUKA MENAKUTKAN =P

last2,koi dengan hati yg kering lagi dispin dgn washing machine pun meneruskan motto koi iaitu "MENYINGLE DAN BERKERING HATI"..kikikiki..kau boleh ke buat??jum join my club..kah3...oke papai..(tetiba je kan..hemoh3..nak nyalin coding lak..)

p/s:entry sesaje bosan..sesungut menyerang diri..adeh3......makkkk!!

6 comments:

  1. hi, jom juin bloglist kite :)
    http://zieyrasulley.blogspot.com/2011/04/jom-juin-bloglist-kite.html

    ReplyDelete
  2. betul! semua nak rasa disayangi dan menyayangi kan? :)

    ReplyDelete
  3. betoi3.... nak jugek rase dsayangi.... :) <3

    ReplyDelete
  4. difficult easy:hehe..kalau la mudah nak ada pasaan cinta 2..hihi
    e`one:hak3..insyaallah nnt akan ada yg menyayangi

    ReplyDelete
  5. ade plak cermin blh pecah sbb muke manakutkan... x menakutkan langsung... comey pe..

    ReplyDelete
  6. haha..ada la..cerminku retak seribu..

    ReplyDelete

mekaceh komen comel =)