kengkawan

Thursday, January 27, 2011

Berhibernasi umpama beruang kutub ?sakit kepala?

Keadaan sekeliling: horror + hujan
Mood: katil menyanyi lagu dondang syg [nak ajk mesra2 la 2,suh tidur cpt.gatal punya katil]
Waktu: 2.15am
Motif entry: pengetahuan am utk peperiksaan gigi**tetiba,xde kaitan pon..wink2 *_*


tidur itu nikmat,tp jgn smpai terlebih tidur,nanti jd khufur nikmat(wiiii~ ada ke gitu?aku la slh sorgnye yg jd rakyat yg khufur nikmat).

Kat sini aku nak celite sal tidur(ini pasal terjadi kat aku),ha,tidur punya tidur,bangun2 tetiba aku rasa pening kepala sesangat smpai timbul sesungut di kepala ku,dan tetiba jd mcm mak mengandung!arghhhh..nak temuntah makkk..erghhhhh!!!

bukan sj manusia,makhluk lain spt alien,kucing,tenuk,beruk makyeh pun turut menggemari aktiviti tidur korg tau?


mengantuk tahap cipan sgt ke dik smpai kat toilet pun jd??ngeh3 ^_^

best kan dpt tidur,kepala pun xfenin,masalah pun xdipikior.kan?
tp korg tau x akibat kalau terlebih tidur lg2 mcm aku nih ha???haaa..jum kita study sesama apa kesannya eyh,kot masuk soklan karangan BM SPM ke..kah3!

Oleh sebab aku mengalami sindrom2 selesema siput sedut afrika,aku pun mula mencari kat abg Google tentang sakit kelapa eyh kepala,dan akhirnya,apa yg aku perolehi ialahhhhhhh...jeng jeng jeng~


Faktor-Faktor yang Menyebabkan Sakit Kepala
  • Kurang tidur atau terlalu banyak tidur.
  • Kecederaan pada kepala/post-traumatik
  • Berlaku jangkitan di kepala atau leher
  • Demam selsema yang biasa, influenza
  • Demam yang disebabkan oleh virus
  • Pendedahan terhadap bahan kimia atau pencemaran.
Kat sini apa yg aku nak korg tgk 2 yang aku bg besar punya tulisan,terlalu banyak tidur.haishhh,torkon0 batang idung den senirik nih,dah la sakit kepalo,raso2 nak muntah pun ad0(hai nasib la badan,sudah jatuh,tertimpa escalator bergorak plak 2).Nasihat nenek kat adik2 semua,supaya stabilkan kadar tidur anda dgn aktiviti harian anda.jgn kurang tidur dan jgn jgk terlebih tdur(padahal ni tuan punya blog blm tentu buat..huhu)

"ala makkk,nak titow lagi,titow 2 beshhh"(comel sgt la 2?)

Hanya bayi yg mempunyai jam tidur yg panjang...yelah,nama pun nak membesar,kna la bg can kat dia tuk nikmati tidur
aii dik,cam nganjing jer,sonok tidur..nak join sekaki,dua kaki dan berkaki serta badan dan kepala..(mintak tolong ketepi skit budak kecik,mak raksaksa nak join tdur skli).

p/s:aku yg kesakitan otak kerna xberjaya buat apa yg aku nak & es0k ada kuiz Object Oriented Programming..choiiiii..

No comments:

Post a Comment

mekaceh komen comel =)