kengkawan

Friday, January 28, 2011

Sistem pointer utk awek??sistem hisab tuk pacar2..

Ahaaa..sentap skjp >.< mujur aku xmerayon bila start baca tajuk blog dak nih hakim punya kisah,terjah dia punya blog reramai!!ngeh3..mula2 nak gugur gak gigi2 aku bila baca tajuk entry dia,tp lps baca punya baca,study punya study,goreng punya goreng,alkisahnya,entry dia nih ada mkna yg menarik gak sampai mmberi aku ilham tuk entry aku kali ni. tQ br0!!hehe (^_^)V

     Untuk mbak2,akak2,makcik2,tanter2 yg ngah usha2 pakwe 2,msti dlm kepala hotak korg duk buat kira2 ilmu hisab tuk ciri2 lelaki idaman korg kan?


maskulin sgt ni...takot makkkk!!erghhhh.

          Lelaki yg mcm mana korg nak?hensem?kaya?pandai?perfect segala2nya?huhu..choiii..tinggi nyer impian,kira kalau dlm sistem pointer 2 llki 2 dlm golongan 4.0 la kan?haha..

         Kat sini pesan nenek pd cucu2 sekalian yer(termasukla aku ni ha..hemoh3..)supaya jgn terlalu menghisab smpai x terhisab(uitt..lain mcm je bunyiknyer..layannn).Sementara menunggu azan isyak berkumandang,den pon sj berdating ng pak Google ttg ciri2 suami idaman wanita.Akhirnya,apa yg kutemui ialahhhhhhh...(bunyik drummm..jeng jeng jeng)..ha..korg g la kat lelaki yg menjadi idaman wanita sini.

         Antara yg aku tertarik smpai tersungkur ttg maklumat dlm blog ni ialah,Jika anda mengidam mendapat pasangan yang memenuhi segalanya, tidak salah sekiranya mencuba untuk menjadi lelaki yang sesempurna mungkin dan boleh menerima kelemahan bakal pasangannya nnti(wahh..cam letak ciri2 yg aku nak plak.).Haha,mngkin sbb aku bukan dlm golongan cantek mahupun ayu,apatah lg dlm golongan cerdik pandai,namun aku bersyukur atas kesempurnaan yg telah dikurniakan.Dan atas kekurangan wanita yg hanya memiliki 1 akal,wanita sgt mendambakan lelaki yg blh membimbingnya menuju jalan yg lebih baik dunia & akhirat(jgn kau songsangkan anak org sudahlah wahai adam),kan ^^"

         
Aku yg bakal kau nikahi...hanya wanita biasa.terimalah aku apa adanya dan bimbinglah aku atas kepimpinan keadilanmu.

          Ha,dgr 2 dayah(aiyaakkk,den la 2..huhu),jgn mengharap yg terlalu sempurna lahiriahnya,tp berdoalah semuga beroleh tinggi akidahnya..


Shut up not shut up,idea pun da abes,mood nak tdur dan berhibernasi mula memanggil2,so,smpai di sini sj wa punya celite eyh..winky-winky *_*" bubuiiii sume..adios dan salam ukhuwah fillah

2 comments:

  1. sebab perempuan yg cipta dulu jugak...
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. erkkk?no comment .haha..mungkin jgk..or sama2 kot..llki=pmpuan...huhu

    ReplyDelete

mekaceh komen comel =)