kengkawan

Thursday, July 12, 2012

Memasuki alam 21 tahun

Assalamualaikum semua pembaca .
Semoga kalian sentiasa dalam lindungan RahmatNya.
Dari tajuk entri pun dah boleh agak kan nak cerite pasal apa?
Haha,almaklumlah,dah masuk 21 tahun ni ayat nak dewasa.
Cewahh
Alamak,termakan cekelat pulak.

Dan masuk 21 ni macam nak dah tua rasanya.
Tapi apa yg sy suka sbb sy dapat wish dari blogger yg terkenal macam
.
.
.
.
.

wahh,sgt terharu oke..blogger yg byk follower wish kat sy
*hehehe,semangat*

Saya juga dapat wish dari si comel ni

Walaupun mungkin bagi orang lain biasa je,tp pada sy,sy sgt terharu dpt wish dari dorg
Opsss,sy jugak dapat kek dari housemate sy..
tapi xde gamba,nanti je lah yer
Hoyeah..akan update lagi semula nnti..
papai.
Assalamualaikum.

4 comments:

  1. bila d'first day u umo 21 dh happy, moga d'rest pon happy gak..hehe.. wish u hapy mappy sis n___n

    ReplyDelete
  2. hepi belated b'day semoga panjang umur dimurahkan lagi rezeki.sori uzur bbrpa hari dah xleh nk on9 sgt. untungnya..haha :P

    ReplyDelete
  3. Poscard PUASA ko ditag http://paripariputih.blogspot.com/2012/07/sila-carik-gambau-memasing-p.html

    ReplyDelete

mekaceh komen comel =)