kengkawan

Friday, July 27, 2012

Saya sudah bebas

Assalamualaikum semua..
Salam 7 ramadan 1433H
ish, tak tau lah mood harini gumbira sesangat..
korang ado? ado?
hehe,mesti la happy jugak kan..bulan ramadan bulan berkat.

Tajuk entry nak hebat.
hahaa,mahap la yer..
sebenarnya bebas dari apa erk?
saya dah habis menjalani latihan industri tahu?
Gumbira tahu?
dan juga saya sudah diiktiraf

Tapi iktiraf apa??
status saya sekarang adalah...
...
..
.
GRADUATED!!!
hamik..ok besaq sangat la pulak..hahahaha

Abaikan,dan di hari akhir saya praktikal ni,
perasaan yg sukar digambarkan
macam ni..

macam happy tak?happy kan?
haha..
tu je entry simple..
salam..
dan selamat berbuka semua :)

4 comments:

  1. kita sama kita sama graduated. xD

    ReplyDelete
  2. Waaaahhh selamat yahhh.... dayah....

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Tahniah dayah..

    ingatkan, bebas dari penjara ke apa la kan,heh3. terlebih tinggi lak imaginasi lana,hahaha

    ReplyDelete

mekaceh komen comel =)